Wiele firm chciałoby jak najlepiej wykorzystać możliwości reklamowe jakie daję internet, ale nie do końca wie, jak to zrobić.
Słyszy się o reklamie na Facebooku i w Google. Jest też YouTube i Tik Tok. Linkedin. Email marketing. Prowadzenie bloga. W zasadzie każdego dnia słyszymy o możliwościach, które przed nami stoją.
To dopiero kwestia wyboru pewnego kierunku, a co z kwestią jakości wykonania danej usługi? Reklamę na Facebooku można zrobić na setki rożnych sposobów. Poza tym reklama może być świetna, ale strona, na którą kieruję wszystko niweczyć.
Jeśli już coś wybierzemy to pojawia się pytanie o zasadność efektów.
Wiele godzin na planowanie i nawiązywanie współpracy. Reklama zrobiona, pojawiło się kilku klientów i… na tym koniec. Z wykonanych działań nigdy więcej nie pojawia się klienci. Firma otrzymała pewien zastrzyk pieniędzy w tym miesiącu, ale czy się rozwinęła? Czy te działania spowodowały, że w perspektywie roku znajdziemy się znacznie wyżej niż jesteśmy dziś?



